در گاه رسمی گروه خبری خورشید

تحریریه گروه خبری خورشید شاهرود

در گاه رسمی گروه خبری خورشید

تحریریه گروه خبری خورشید شاهرود

افشاگری در شاهرود

علی رضا اسلامی | يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ق.ظ

هنوز ماه اول تابستان به نیمه نرسیده بود که انتشار گسترده یک گفتگوی تلگرامی با عنوان “ افشای پیام های ......به ......در خصوص پرداخت پول های کثیف در جهت موجه جلوه دادن تخریب های معدن........ به برخی روزنامه نگاران به واسطه ... ...”؛ جنجال آفرین شد.
شاید مهیب تر از این عنوان محتوای منتشر شده باشد که در صورت صحت بدون شک رسوایی بزرگی برای کسانی است که نامشان در این گفتگوی تلگرامی آمده است.
گرچه بنا بر تاکید مکرر مقامات مسئول تلگرام فضای شخصی محسوب نمی شود و استفاده کنندگان از آن باید آن را در نظر بگیرند که در یک محیط عمومی اقدام به انتشار محتوا می کنند ولی به دلایل اخلاقی از انتشار کامل گفتگویی که ذکر آن رفت خودداری می کنیم. و انتظار داریم مسئولین محترم قضایی و نظارتی هر چه سریعتر و به صورت شفاف گزارش خود در بررسی صحت و سقم و چگونگی برخوردشان را به اطلاع مردم برسانند تا تخلف چند نفر محدود به نام کل نظام جمهوری اسلامی نوشته نشود.
برای روشن شدن ذهن خوانندگان محترم بدون ذکر نام افراد و عناوین شغلی شان خلاصه ای از گفتگوی فوق را منتشر می کنیم.
در این گفتگو به نظر می رسد دو طرف مکالمه در حال مدیریت جریان پولی هستند که توسط یکی از معادن جنجالی شاهرود  برای خریدن روزنامه نگاران پرداخت شده است. پولی غیر قانونی که برای رد گم کردن توسط یک واسطه پرداخت می گردد. واسطه این معامله یک فعال تلگرامی است که کارش را در فضای رسانه ای شاهرود به عنوان حامی نفر دوم انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی آغاز کرد و پس از رفتن او از شاهرود به اردوگاه فرماندار شاهرود که به مانند خودش اهل خراسان شمالی بود پیوست.
این که موارد مطرح شده در این گفتگو صحت دارد یا خیر ما را بر آن داشت که با یکی از طرفین این مکالمه که این روزها از شاهرود رفته است تماس بگیریم. ایشان انتشار این گفتگو را اقدامی غیر اخلاقی در هک کردن موبایل طرف دیگر دانستند و در مورد چرایی اتفاقات مطرح شده توضیحی ندادند.

  • علی رضا اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی