در گاه رسمی گروه خبری خورشید

تحریریه گروه خبری خورشید شاهرود

در گاه رسمی گروه خبری خورشید

تحریریه گروه خبری خورشید شاهرود

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

خاطرات یک فعال اجتماعی از #انتخابات مجلس دهم شاهرود و میامی

علی رضا اسلامی | دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶ ب.ظ

🖋 خاطرات یک فعال اجتماعی از #انتخابات مجلس دهم شاهرود و میامی


👤 علی‌رضا اسلامی


قسمت اول، مقدمه:


همه چیز از اینجا شروع شد...


دقیقاً ۴سال پیش در همین روزها بود که بالاخره پس از سال ها تمام همت خود را جمع کردم و دست به تحول گرایی بزرگی زدم. اقدامی که اولین آورده آن اسفند ماه ۹۳ منتشر شد و  در اندازه های خودش  در مسیر برخی از جریان های سیاسی سال های بعد اثر گذاشت.

این تحول خواهی انتشار یک مجله تمام رنگی به صورت ماهنامه ویژه شهر شاهرود بود.


شماره۱ مجله خورشید در اسفند ماه سال ۹۳ منتشر شد. با یک پرونده ویژه!

 "بررسی ۳سال عملکرد دکتر ناصر حاج‌محمدی شهردار اسبق شاهرود" آن روزها حدود ۵سال از رفتنش از شاهرود گذشته بود.

شهرداری که محبوبیت بی نظیر او همواره یادش را در خاطره ها زنده نگه می داشت. رفتن ناگهانی او از شهرداری و شایعات حول و حوش موضوع نه تنها نتوانسته بود موج محبوبیت او را بشکند بلکه فضای غبار آلود آن و تجربه تاریخی مردم چیزی جز یک توطئه برای خلع ید یکی از "خدمتگزاران واقعی مردم" را نمی پسندید.


چاپ آن شماره از "مجله خورشید" و فیدبک های بعدی آن  ناخواسته مرا به سمتی سوق داد که ناصر حاجمحمدی را به عنوان تنها چهره ای که قادر به ایجاد تغییر در سپهر بی فروغ سیاست شاهرود است ببینم. بعد از چاپ و انتشار شماره۱ مجله خیلی از همشهریان تماس گرفتند و با  ابراز خرسندی  از این "گرامیداشت ویژه" درخواست داشتند که این شهردار نابغه برای شرکت در انتخابات مجلس سال۹۴ کاندیدا شود و ادامه خدماتش را در قامت #نماینده_مردم انجام دهد.

 

از فردای همان روز بود که پروژه انتخابات سال۹۴ برای من کلید خورد. انتخاباتی که در فرآیندی پیچیده به پیروزی "سید حسن حسینی شاهرودی" انجامید. پشت صحنه این انتخابات چه بود و از اسفند۹۳ تا ۷ اسفند۹۴ چه گذشت که این نتیجه اتفاق افتاد. آیا دلایل در گوشی مطرح در مورد چرایی حمایت ناصر حاجمحمدی از حسینی شایعه است یا واقعیت؟!

اگر می خواهید از همه جزئیات فرآیند انتخابات سال۹۴ با روایت شخصی، مطلع شوید هر هفته خاطرات منتشرشده در وبلاگ خورشید را دنبال کنید 👇👇👇


🌐 www.xorshid.blog.ir

  • علی رضا اسلامی