در گاه رسمی گروه خبری خورشید

تحریریه گروه خبری خورشید شاهرود

در گاه رسمی گروه خبری خورشید

تحریریه گروه خبری خورشید شاهرود

وزیری که سه بیکار در خانه دارد ولی در ولایتش اشتغال زایی خوبی داشته است

علی رضا اسلامی | سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲ ب.ظ

وزیری که سه بیکار در خانه دارد ولی در ولایتش اشتغال زایی خوبی داشته است
جمله فوق بهترین معرفی برای رحمانی فضلی یار غار علی لاریجانی و وزیر کشور دولت یازدهم و دوازدهم است.
رحمانی فضلی یک پسر و سه دختر دارد و سه فرزندی که به بیکاری آن ها اشاره کرده بود دخترانش هستند. البته پسر او شاغل است و  یکی از شغل هایش  عضویت در کارگروه اقتصاد مقاومتی در وزارت تحت امر پدر است. رحمانی فضلی که در مصاحبه با بخش خبری بیست و سی گفته بود بعد از پخش مصاحبه اش در مورد بیکاری سه نفر از فرزندانش عده ای به او مراجعه کرده و برای به کار گیری آن ها پیشنهاد هایی داده اند و او به علت بیکار بودن "فرزندان مردم" آن ها را رد کرده است هیچ گاه اشاره نکرد که آیا به کار گیری حداقل یکی از داماد هایش در وزارتخانه معظم تحت مسئولیتش در راستای همین عدالت مثال زدنی  در توزیع بیکاری است و یا یک اتفاق از نوع انتصاباتی است که در ادامه ملاحظه خواهید فرمود.
برخی از اقوام آقای رحمانی فضلی در وزارت کشور
سید سلمان سامانی داماد خانواده. او رییس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امورحقوقی وزارت کشور، است همان کسی که آقای هاشمی فرماندار سابقمان را فرماندار برگزیده کشور معرفی کرد. اما هیچ وقت مشخص نشد برگزیده در چه زمینه ای!!!
مصطفی ملکی داماد خود آقای وزیر با سمت دستیار ویژه وزیر کشور
سعید و خلیل راحتی برادر خانم های جناب وزیر در سمت های مشاوری وزیر و قائم مقامی سازمان دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور
محمد ابراهیم شوشتری هم ولایتی و از اقوام دورتر آقای وزیر است او عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات کشور است.
به این ها حضور پسرخاله های جناب وزیر در ارکان وزارت کشور و سایر اقوام و هم ولایتی ها در استانداری ها و فرمانداری های مختلف را اضافه کنید. گویا جناب وزیر فداکارانه در حال حل بخش عظیمی از معضل بیکاری در کشور هستند البته در میان اقوام و همشهری هایشان.
در همین رابطه روزنامه جمهوری اسلامی به گزارش 58 صفحه ای اشاره می کند که در هنگام بحث در مورد رای اعتماد به وزرا در مورد رحمانی فضلی و خویشاوندانش به نمایندگان مجلس ارائه شده بوده است. گزارشی که به نظر می رسد به سرنوشتی به مانند همه مواردی که به تیم آقای لاریجانی در مجلس مربوط می شود دچار شده است. لابی قدرتمندی به نام “لاریجانی”

  • علی رضا اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی