در گاه رسمی گروه خبری خورشید

تحریریه گروه خبری خورشید شاهرود

در گاه رسمی گروه خبری خورشید

تحریریه گروه خبری خورشید شاهرود


⭕️جناب آقای حسینی شاهرودی نماینده محترم شهرستان های شاهرود و میامی
سلام و عرض ارادت
✅آیا شاهرود به «تیول» عده ای خاص از آقایان تبدیل شده است؟
🖋چند سال قبل دقیقا در چنین روزهایی افتخار یافتم برای عرض مطالبی به حضور حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی شرفیاب شوم. از فضای ساده و مبل ها و صندلی های چهل تیکه اتاق شخصی و سیمای مهربان و رفتار فروتنانه  شان که بگذرم؛ خاطره جمله ای کوتاه در آن جلسه مرا واداشت تا با اشاره ای به شرایط پیش آمده ماه ها و سال های اخیر در شاهرود این نامه سرگشاده را خطاب به شما بنویسم.
🔴در آن جلسه در مورد اتفاقات ویژه شاهرود و روابط خاصی که در این جا حاکم است به تفصیل صحبت کردم.  در میانه سخنانم برای لحظه ای تبسم دائمی  صورتشان محو شد و فرمودند « نه آقا جان مگر شاهرود تیول شخصی عده ای از آقایان است؟» پس از مکثی کوتاه این بار با لبخند ، مجددا همان جمله را تکرار نمودند و در ادامه فرمودند « نه این گونه نیست؛ شما توکلتان به خدا باشد؛ خودش کمک خواهد کرد»
🔴چند سال از آن ماجرا گذشته است و وقایع چند ماهه اخیر مرا به این نتیجه رسانده که فرمایش ایشان در مورد این که شاهرود تیول کسی نیست کاملا صحیح بوده ولی در کمال تاسف عده ای  در این شهرستان این گونه متصورند که کرسی هایی که بر آن نشسته اند دائمی است و شهر را تیول خود می دانند.
🔴 امروزه رانت و فساد  مانند تار های عنکبوت در سطح کشور گسترده شده اند و شهرستان ما نیز  به مانند سایر نقاط همواره درگیر آن بوده است. متاسفانه بی توجهی به موضوع مبارزه با فساد در شاهرود کار را بدان جا رسانده که رانتخواران آن رابه صورت حقی... برای خود متصور شده اند.  در مورد خاص اخیر پس از انذار دادن رئیس و حراست های یکی از ادارات شهرستان از شکل گیری رانت های خاص در مجموعه شان؛  مدیر محترم به جای پاسخگویی به شائبه های  استفاده از رانت  توسط برخی کارمندانش ؛ با استفاده از روابطی خاص  و ویژه  با پاک کردن صورت مساله،  شکایتی را در دادستانی  شاهرود مطرح نموده است. دادستانی محترم نیز در کوتاه ترین زمان ممکن بدون توجه به شغل بنده به عنوان روزنامه نگار اقدام  به صدور قرار مجرمیت و کیفر خواست برای من و یکی از فعالین مدنی مرتبط با آن حوزه و ارجاع آن به دادگاه انقلاب نموده است.    جالب اینجاست که اتهامی که به آقای برنجی وارد شده است تنها انتشار متن نوشته شده من است. در دادگاه که جلسه نخست آن در میانه ایام الله دهه فجر برگزار شد.
🔴 با توجه به این که  هیچ نشانه ای از  برخورد  و یا اصلاح  در روش های آن اداره و برخورد مسئولین ذی ربط با متخلفین مشاهده نمی کنم، بلکه هر روز و هر ساعت شاهد تهدیداتی علنی در غالب های مختلف  علیه خود هستم؛ به زودی متن کامل دفاعیات خود در دادگاه و مدارک و شهود  کافی در زمینه وجود "رانت های مبدل به حق شده" ؛ در اداره ای که روزی امید مستضعفین و محرومین بود را منتشر خواهم کرد. تا افکار عمومی "دادستانی" نماید.
🔴از اتاق اصناف گرفته تا شهرداری از منابع طبیعی تا مسکن و شهرسازی در طی سالیان اخیر درگیر موضوعاتی بوده اند که همواره با سکوت همراه گردیده است. آیا این باعث نمی شود که این شائبه در ذهن مردم شکل گیرد که مسئولین 🚩«اشداء علی الناس و رحماء بینهم»🚩 هستند؟؟
🔴چگونه است که در کوتاه ترین زمان ممکن بدون توجه به هویت روزنامه نگار بودن من، کیفرخواستی سنگین  صادر می گردد ولی هیچ اقدامی توسط مدعی العموم در مورد برخورد با تخلفات آشکار در برخی ادارات صورت نمی گیرد؟ در حالی که پرونده های مربوط به فساد و رانت سال هاست که دارند خاک می خورند چرا هیچ گزارشی به مردم داده نمی شود تا چینی ترک خورده اعتمادشان  به انقلاب ترمیم گردد؟


🔴جناب آقای حسینی شاهرودی در کشوری زندگی می کنیم که پایه های کرسی مدیرانش بر خون شهدا استوار است. مدیران و مسئولانی که من در روز دوازدهم بهمن در گلزار شهدا مشاهده کردم کوچکترین شباهتی  با  علی اکبر 15 ساله ای که لحظه ای او را بر سر قبر خودش سوار بر دوچرخه بیست معروفش دیدم، نداشتند. هیچ شباهتی با حسین 16 ساله با آن موهای طلایی شانه خورده و لبخندشیرین وسیمای فرشته گونه اش هم رویت نمی شد. مسئولینی که هر کدام با یک عکاس اختصاصی  و ژست های هالیوودی بر سر قبور شهدا  عکس یادگاری می گرفتند کجا و غلامرضا که 3 ماه جنازه اش در زیر آفتاب داغ خوزستان تفتیده بود کجا؟؟شهدا کجا و مدیری یقه بسته؛ که آپارتمان یک میلیارد و نیمی در بالا شهر می خرد کجا؟ آیا این حکومت مستضعفین بود که امام می فرمود؟
🔴جناب آقای حسینی و تمامی دلسوزانی که این روزها نگران من هستید؛ باید صادقانه و از صمیم قلب عرض کنم به مسیری که برگزیده ام ایمان دارم و با چشمانی باز و پر افتخار در آن گام نهاده ام. نه قرار مجرمیت و نه صدور کیفرخواست و نه هیچ تهدید دیگری و نه حتی هیچ نصیحت برادرانه ای مرا از این مسیر باز نخواهد داشت؛ چرا که مبارزه با رانت و فساد را به عنوان «جهاد» برای خود تعریف نموده ام. امروزه دغدغه شماره یک مردم؛ حتی معیشت و بیکاری فرزندانشان نیست. بلکه مبارزه با رانت و فساد است. فسادی که همین امروز 19 بهمن ماه مقام معظم رهبری مجددا و موکدا بر وجود آن و ضرورت مبارزه قاطع با آن اصرار نفرمودند.
🔴نماینده محترم مردم شهرستان های شاهرود و میامی؛ آخرین خواسته شهیدی که خود را بر روی سیم خاردارها و مین ها می انداخت چه بود؟؟ آیا غیر از این بود که فرمانده گردان اولین نفری  باشد که پایش را بر روی پاره های تن او بگذارد و از میدان مین عبور کند؟ روزنامه نگاران شاهرودی منتظر عبور شما از میدان مین رانتخواران و مفسدین هستند.جنگ امروز نبرد در صفین است خیمه گاه معاویه همان اردوگاه مفسدین و رانت خواران است. اکنون زمان  از کف انداختن قلم مبارزه نیست.
 🔴در پایان؛ جناب آقای حسینی شاهرودی لطفا اجازه نفرمایید عده ای قلیل به خیال خود شاهرود را  «تیول شخصی» خود تصور نمایند.
🚩با سپاس فراوان علی رضا اسلامی

  • علی رضا اسلامی

نظرات  (۱)

با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای دکتر سید حسن حسینی شاهرود، اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی  و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم اگر شخصی ضامنم شود توان پرداختن قسط ها را ندارم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد
خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج  و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم.
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم ولی کمکم نکردن.
.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمی فرستادم شماره عابر بانک رفاه (۵۸۹۴۶۳۱۵۳۵۹۸۹۰۸۱)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمک کن 
موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی